PracaGrupypl.praca.dyskusjedojazd do pracy około 100 km dziennie ??? › Re: Max 40min w obie strony!
  • Data: 2005-09-22 20:52:54
    Temat: Re: Max 40min w obie strony!
    Od: gromax <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł 'Styx' Chuchmała wrote:

    > W artykule <dguolm$kug$1@inews.gazeta.pl>

    > Do A1. Ale ten jeden-dwa przystanki w stronę Biskupina nie grają roli, bo
    > korki się zaczynają koło Hali. :)
    >
    > Pozdr,

    czyzby W7? ehhh (łezka w oku, kiedy to było...)

    generalnie to zwróć uwagę na to że jest to prosta droga i jest to ~4km.
    a nie kazdy mieszka w akademiku, ludzie czasem musza dojechać np. z krzyków
    czy osobowic. mało prawdopodobne że się uda w 20 min. w jedną stronę. i
    zresztą tak można wymieniac kazde miasto, a akurat warszawę, śląsk górny i
    wrocław znam jakby najlepiej
    pomijam fakt że we wrocławiu nie masz pewności że jak dzień wcześniej
    przejeżdżasz jedna trasą to następnego pojedziesz tą samą (wiem wiem,
    miasto musi się remontować a kłopoty komunikacyjne wynikają z ciasnych
    uliczek zwłaszcza w śródmieściu)
    i też dość trudno żeby
    --
    _to tylko moje zdanie_ (gro)_