PracaGrupypl.praca.dyskusjedojazd do pracy około 100 km dziennie ??? › Max 40min w obie strony!
  • Data: 2005-09-22 12:28:36
    Temat: Max 40min w obie strony!
    Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leechu" <L...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:dgphp6$p2r$1@news.dialog.net.pl...
    > Witajcie.
    > Być może uda mi się dostać pracę w miejscu oddalonym około 100 km od
    miejsca
    > zamieszkania. Trochę nie chcę się przekwaterowywać i mam w planie dojazd.
    > Dojeżdża ktoś, bądź dojeżdżał taki kawałek codziennie do pracy ?? Jak
    > znosiliście/znosicie taką bądź co bądź niedogodność. Dodam że dojazd jest
    > 80% drogami szybkiego ruchu. Auta nie mam ale chcę ewentualnie kupić coś w
    > miare ekonomicznego na gaz.
    >
    > --

    Zdecydowanie nie polecam!
    Wszystkie dane jakie znam /a się ciut o tym uczyłem -oraz na sobie
    niekorzystnie przeeksperymentowałem/ wskazują że ludzki organizm bez
    uszczerbku znosi codzienny dojazd do pracy maksymalnie 40 minut w obie
    strony! I to przyjaznymi środkami transportu- typu wygodne siedzenie w
    luźnym pociągu!
    I to w dodatku gdy pracujemy ustawowe 8h -a nie jak obecnie bywa -znacznie
    więcej!
    W sytuacji przekroczenia tego "dziennego limitu zmęczenia" /8h+ max 1h
    transport/ kumuluje się ono bez możliwości skutecznej regeneracji- co
    prowadzi w kilkumiesięcznej już perspektywie do zaburzeń zdrowotnych /w
    wielorakiej postaci/.
    A potem jest już tylko coraz gorzej...i żadne limitowe urlopy nie pomogą.
    Wiem ze to brzmi dziś nierealnie -ale wysoką długoterminową wydajność w
    pracy uzyskują tylko ci którzy się po prostu realnie nie przepracowują! Ale
    który pracodawca o tym myśli?!
    :(