PracaGrupypl.praca.dyskusjedojazd do pracy około 100 km dziennie ???Re: Max 40min w obie strony!
  • Data: 2005-09-22 17:12:14
    Temat: Re: Max 40min w obie strony!
    Od: gromax <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wrocław - Biskupin - Plac Grunwaldzki. Rano godz. 7. Piechotą 15-20 min.
    > Tramwaj-Autobus - 30 minut. Rowerem 5 minut.
    >
    > Pozdr,

    czyżby podróż z teków do C2? to jeszcze jakby nie biskupin ;) (z miasteczka
    studenckiego na politechnikę dla niebywających we wrocku)

    bardziej na celu miałem pokazanie że liczenie 20 min. w jedną stronę jako
    "jedyne opłacalne" jest mało prawdopodobne do spelnienia

    btw, jak droga do roboty zajmuje mi mniej czasu niz pół godziny w jedną
    stronę to sie na prawdę cieszę (pomijając prace wykonywane w domu,np przy
    kompie)
    --
    _to tylko moje zdanie_ (gro)_