PracaGrupypl.praca.dyskusjedobre CV :)Re: dobre CV :)
  • Data: 2005-02-03 00:18:11
    Temat: Re: dobre CV :)
    Od: karol kluska <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 03 Feb 2005 00:53:59 +0100, Ziemowit <n...@p...adr> wrote:

    >Jakie jest Wasze podejscie do LM? Co wazniejsze - CV czy LM? Jak
    >traktujecie aplikacje ktora zawiera tylko CV (mimo iz w ogloszeniu stalo
    >LM+CV)?

    hm... ja nie jestem "z drugiej strony" - tylko po tej samej co Ty -
    czyli "pracownika"... a pisanie LM z Twojej pozycji wydaje mi sie
    bardziej uzasadnione niz z perspektywy bezrobotnego... o ile bowiem
    motywacja bezrobotnego jest dosc oczywista - o tyle Twoja motywacja
    (bedac zatrudnionym) do wyslania CV moze kreowac pytania... nie
    uwazasz?

    >Dorzuce tez druga sprawe (tak przy okazji), a mianowicie kwestia
    >wynagrodzenia. Z tego co widze, na zachodzie przyjelo sie w ogloszeniu
    >podawac zakres wynagrodzenia na oferowanym stanowisku.

    no - to temat chyba rzeka ;-) mnie tez zalamuje ta "wielka tajemnica
    finansowa" - jedna firma zatrudnila mnie chyba tylko dlatego, ze
    walnalem wysoka sume - najpierw przekonywalem ich, ze nie chce podawac
    zadnej sumy - niech oni podadza to bedziemy negocjowac - ale oni sie
    uparli zebym to ja podal jakas sume - no to podalem - zwolnili mnie
    przed uplywem okresu probnego mowiac, ze jakichs tam minimow nie
    spelniam - i po co nam to bylo? szkoda mojego czasu i ich...

    na zachodzie jest inaczej - zwykle w ofercie pracy jest okreslone za
    jakie pieniadze jest ta praca - wtedy wszyscy wiedza na czym stoja...

    a nawiazujac do finansowego problemu ktory Ty poruszyles - masz racje
    - trzeba od razu pisac ile sie wymaga - bo po co jezdzic, czas i
    pieniadze tracic zeby pozniej sie okazalo, ze chca Ci placic mniej niz
    dotychczasowa firma...