PracaGrupypl.praca.dyskusjedobre CV :)Re: dobre CV :)
  • Data: 2005-02-03 00:52:08
    Temat: Re: dobre CV :)
    Od: Ziemowit <n...@p...adr> szukaj wiadomości tego autora

    > przeciez to chyba oczywiste, ze pracuje sie po to, zeby zarabiac
    > pieniadze i kazdy chcialby zarabiac jak najwiecej - dlatego jedynym
    Diabli ... dokladnie. Czasy "zrobisz? - zrobie" juz minely. Teraz jest
    "zrobisz? - za ile?". Moze to malo zacheacajace z punktu widzenia HR,
    ale ja pracuje dla kasy. Nie dla atmosfery itp. To jest na drugim
    miejscu i o tym sie przekonam pozniej. Najpierw jest kasa. A jak bedzie
    paskudnie w pracy to sie zastanowie czy jest to warte kasy jaka dostaje.

    --
    Greetings
    Ziemowit Skowronski