PracaGrupypl.praca.dyskusjedobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?Re: dobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?
  • Data: 2006-06-18 20:47:49
    Temat: Re: dobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?
    Od: "Aleksander Galicki" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    >matematyka
    >Odnośnie wspomnianego przez Ciebie testu drzewa i tym samym - dyskusji,
    >jaka się w tym temacie onegdaj wywiązała, to proponuję byś sobie takie
    >wycieczki odpuścił. Mało to eleganckie i dosyć chamskie.

    Dobra konczymy flejm. Chcialem tylko pokazac obszaer, do ktorego matematyka
    nie jest pottrzebna, to zupelnie inna sprawa co ja sadze o tego typu testach
    na average performance. Ale tak na marginesie (mialem to poprzednio dodac):
    wlasnie robimy dosc duzy soft dla online testing, computer adaptive testing
    itepe. Nie bedzie oczywiscie uzywany do rekrutacji i bedzie sluzyl to testow
    tzw maximum performance (z matematyki, reading, writing, science - dla
    instytucji edukacyjnych glownie), a nie typical performance. No i jest tam
    sporo dosc zaawansowanej matematyki (wlasciwie - statystyki). Slyszales o Item
    Response Theory? To jest juz codziennosc, nawet nie przyszlosc, tego typu
    testow i bez matematyki tam i nie rusz.

    A.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl