PracaGrupypl.praca.dyskusje2 etap rozmowy › Re: (dlugie) inne "towary" od tej chwili przestaja sie liczyc...
  • Data: 2003-09-18 21:46:34
    Temat: Re: (dlugie) inne "towary" od tej chwili przestaja sie liczyc...
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szanowny PG
    > Napisałeś wiele mądrych rzeczy, które w każdej szanującej się firmie
    powinny
    > mieć miejsce - czyli choćby dobór pracownika po ocenie jego przydatności i
    > doświadczenia nie zaś pod kątem pokrewieństwa z prezesem. Jednak musisz
    brać
    > poprawkę na fakt, że znajomości NAPRAWDĘ odgrywają kolosalną rolę w wielu
    > przedsiębiorstwach. Jestem od kilku lat pracownikiem naprawdę wielkiej
    > firmy - zostałem wybrany spośród kilkudziesięciu kandydatów (zresztą
> [...]

    Szanowny Mitch.
    Co ja na to poradze, ze w firmie, w ktorej pracuje wlasnie jest tak, jak
    napisalem.
    Co wiecej - w firmach podobnej branzy jest zwykle podobnie (sprawdzalem).
    A co do opisywanego przez Ciebie przypadku - wierze, bo sam znam firmy,
    ktore robia nagminnie takie manewry (np. sieci hipermarketow).
    Ale nadal podtrzymuje istote mojego pierwszego posta: nie wierze, zeby komus
    chcialo sie prowadzic rozmowy z kandydatami w sytuacji, kiedy kandydat juz
    zostal
    wybrany lub stanowisko zostalo obsadzone. I tak naprawde to o to mi caly
    czas chodzi ;-)

    Pozdrawiam i zycze znalezienia wymarzonej pracy (to wcale nie zart).
    PiotrG

    PS. A w jakiej branzy szukasz pracy?