PracaGrupypl.praca.dyskusjedlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ??? › Re: dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???
  • Data: 2006-09-15 17:51:07
    Temat: Re: dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???
    Od: "blondi" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sławomir Szyszło napisał(a):
    > A jak ktoś dobrze operuje koparką, to ma zdolności projektowe i zostaje
    > architektem? ;P Coś tu namieszałaś. Nie myl analizy algorytmów z analizą
    > biznesową, bo to dwa różne światy. Umiejętności w jednym obszarze nie muszą się
    > przekładać na drugi, tym bardziej że do analizy biznesowej trzeba mieć wiedzę
    > merytoryczną dot. analizowanej działalności, a nie tylko wiedzę programistyczną.

    A kto broni douczac sie? Gdybym opierala sie TYLKO na tym, co mam w
    pracy, dalej organizowalabym zloty dla uzytkownikow CZATerii. To, ze w
    ciagu 6 lat przeszlam taka droge wynika z tego, ze caly czas sie
    doksztalcam, ucze nowych rzeczy, ktore interesuja mnie lub sa po prostu
    wymagane, zeby isc dalej.

    Jesli operator koparki skonczy studia na architekturze, to bedzie mogl
    byc architektem - nie widze przeciwskazan. Praca w IT i wielu innych
    dziedzinach, to nie tylko robienie tego, co sie umie, ale przede
    wszystkim stale doszkalanie sie i szukanie swojej niszy.

    Mnie samo kodowanie nie bawi, choc jestem w tym bardzo dobra. Jednak
    wysokie kompetencje spoleczne dodatkowo rozwiniete na odpowiednich
    szkoleniach i studiach psychologicznych daja mi duze szanse na dobre
    zaprezentowanie sie w innych obszarach IT, nie tylko programowania. I z
    tego chce skorzystac. Dla mnie jest to dalsza sciezka rozwoju. Bycie
    programista, dla mnie, to tylko etap.

    Jak robilismy rekrutacje na osobe do mojego dzialu, to nie szukalismy
    osoby z twarda wiedza. Tylko osoby z POTENCJALEM, bo jeszcze nie do
    konca bylo wiadomo w jakiej technologii beda robione kolejne projekty.
    Zatrudniony chlopak okazal sie byc bardzo kumaty. I szybko uczy sie i
    idzie dalej.

    Wedlug mnie to wlasnie na tym polega robienie kariery, w kazdej
    dziedzinie.

    Blondi