PracaGrupypl.praca.dyskusjedlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???Re: dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???
  • Data: 2006-09-17 19:34:11
    Temat: Re: dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 17 Sep 2006 15:03:07 +0200, Sheer <s...@v...pl>
    wklepał(-a):

    >mój kolega fizyk - adiunkt z pewnego wielkiego uniwerku w Polsce, uczestnik
    >wielu międzynarodowych projektów zna C++ i pisze w tym programy symulacyjne
    >do swoich oryginalnych pomysłów i uważa, że to samo w sobie to nic! to
    >tylko uzupełnienie do innej wiedzy - czymżesz jest nauczenie się
    >kilkudziesięciu reguł syntaktycznych tudzież składni języka obiektowego -
    >przy wielu rewolucyjnych teoriach fizyki teoretycznej?!
    >
    >wielu programistom mózg się przegrzewa przy samym początku do
    >wstępu/wprowadzenia do aparatu matematycznego spajającego owe teorie...

    Czyli każdy programista powinien znać się na: fizyce teoretycznej, kosmologii,
    genetyce, wytrzymałości materiałów, bo przecież mógłby pisać program potrzebny w
    w/w dziedzinach?

    >reasumując, w Polsce nie ma ani jednego chyba ogłoszenia o pracy
    >typu "programista z background'em naukowym" :(

    Bo takich ludzi nie zatrudniają - przynajmniej u nas - firmy, a jednostki
    naukowe. Może napisz aplikację do CERN-u lub podobnej instytucji zamiast wylewać
    żale?