PracaGrupypl.praca.dyskusjedlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???Re: dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???
  • Data: 2006-09-17 11:08:49
    Temat: Re: dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???
    Od: "blondi" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodziło mi konkretnie o zdanie:
    > "Jesli jestes dobrym programista, to zazwyczaj jestes dobrym
    > analitykiem, co powoduje, ze coraz czesciej jestes zapraszany do
    > projektowania aplikacji, ktore masz wykonac."
    >
    > Czyli programista = analityk = projektant. Tak to zrozumiałem z twojej
    > wypowiedzi. Co innego programista -> projektant -> analityk.

    Magiczne "zazwyczaj" :) Oznacza to, ze pewne umiejetnosci zdobywasz z
    czasem. Dobry programista, to m.in. taki, ktory ma kilka ladnych lat
    doswiadczenia. Wiec nie jest to tak, ze programista = analityk, ale
    programista MOZE (majac wiedze i predyspozycje) stac sie analitykiem. I
    tylko to mialam na mysli :)

    > Mnie też nie bawi. :)

    To jest nas dwoje :)

    Blondi