PracaGrupypl.praca.dyskusjedlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???Re: dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???
  • Data: 2006-09-12 06:55:02
    Temat: Re: dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???
    Od: Sheer <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    M...@g...bla.bla.com wrote:
    > a jesli chodzi o sprawy merytoryczne... wbrew pozorom napisac dobrego
    > manuala do aplikacji, albo przygotowac dobra dokumentacje do projektu
    > wcale nie jest tak prosto, jakby sie niektorym wydawalo.

    wybacz, nie chciałem Cię urazić...

    owszem, lecz owo pisanie dokumentacji jest zupełnie innego typu zajęciem niż
    praca programisty
    bardzo ciężko jest tutaj kogokolwiek namówić do tego typu pracy

    nie zrozum mnie źle, nie posądzaj o męski szowinizm ani nic z tych rzeczy,
    lecz jednak jest to bardziej przypisane naturze kobiety
    wszak mamy cos takiego jak "płeć mózgu" - kobiety są bardziej predystynowane
    do pracy ze słowem mówionym/pisanym
    niż do warsztatu mocno programistycznego...
    coś w tym jest... choć oczywiście zdarzają się wyjątki

    ale jest jeszcze jedno: Twoja praca nie była tak krytycznie wrażliwa na
    pełną specyfikację Twego dotychczasowego doświadczenia zawodowego,
    nieprawdaż?
    --
    Sheer