PracaGrupypl.praca.dyskusjedlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ??? › Re: dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???
  • Data: 2006-09-12 11:38:11
    Temat: Re: dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 Sep 2006 09:17:45 +0200, Sheer <s...@v...pl>
    w <ee658q$ms6$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

    > konkrety proszę!

    > ile lat piszesz w C++ i co piszesz w C++ ?? kolejna aplikacja do obsługi baz
    > danych?

    Tak ponad rok będzie.

    > ile lat jeszcze będziesz pisał to samo? jak sądzisz?

    Nie wiem.
    I co, to ma spowodować, że stwierdzę, że moja robota jest nic niewarta?
    Chyba śnisz.

    > podaj konkretne przykłady co można znaleźć

    Sam se szukaj roboty, co sobie będę jakąkolwiek konkurencję narajał.

> [...]
    > trzeba umieć coś jeszcze
    > programista to niby absolwent politechinki a kompletnie nie pamięta lub nie
    > zna matematyki wyższej na przykład, równania różniczkowe odwiesił na kołku,
    > że nie wspomnę o optymalizacji nieliniowej, nie wie co to "problem
    > N-kompletny" - jedyne czym obraca to nie kończące się specyfikacje
    > synktatyczne kolejnych interfejsów stworzonych przez Majkrosofta lub Orakla
    > na 3 sezony, nie więcej - taka wiedza śmieciowa, szybko sie
    > deazaktualizująca jak i ludzie to "umiejący"
    > to dobre na rozgrzewkę, ale nie "rozwijanie się w tym kierunku"

    Ale żeś gościu przywalił, coś sfrustrowany jesteś.
    Raz - nie skonczyłem politechniki.
    Dwa - prędzej problem NP-zupełny, albo NP, kompletny to taka brzydka
    kalka językowa.
    Jak ktoś pisze jakieś symulacje, to zapewne używa równań różniczkowych
    jak najbardziej, mnie nieszczególnie numeryka bawiła.
    Nie piszę pod M$, ale pod Suna, na maszynach o których prawdopodobnie
    nawt nie słyszałeś.

    Jak tak bardzo cię to boli, że tych cudownych umiejętności nie
    wykorzystujesz w praktyce, to aplikuj do Microsofta - tam zapewne będą
    mogli wykorzystać twoje zdolności, bo czasem udaje im się zrobić coś
    porządnego. Albo do Orakla. Orakl może być nawet fajniejszy.

    ja czyli jakub
    Revoke.