PracaGrupypl.praca.dyskusjedlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ??? › Re: dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???
  • Data: 2006-09-12 13:31:43
    Temat: Re: dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sheer napisał(a):
    > wybacz, nie chciałem Cię urazić...
    >
    > owszem, lecz owo pisanie dokumentacji jest zupełnie innego typu zajęciem niż
    > praca programisty
    > bardzo ciężko jest tutaj kogokolwiek namówić do tego typu pracy
    >
    > nie zrozum mnie źle, nie posądzaj o męski szowinizm ani nic z tych rzeczy,
    > lecz jednak jest to bardziej przypisane naturze kobiety
    > wszak mamy cos takiego jak "płeć mózgu" - kobiety są bardziej predystynowane
    > do pracy ze słowem mówionym/pisanym
    > niż do warsztatu mocno programistycznego...
    > coś w tym jest... choć oczywiście zdarzają się wyjątki

> [...]

    wlasnie o to chodzi, ja wiem, ze nigdy nie bede programowac - to mi nie
    wychodzi (co najwyzej czytanie kodu i wyciaganie z niego jakichs
    informacji) wiec sie tam nie pcham - skoro nie mam szansy byc w czyms
    dobrym, to po co sobie zawracac glowe.
    a co do dotychczasowego doswiadczenia, w ktoryms momencie doszlam do
    wniosku, ze chocby bylo ono jak najgorsze to i tak relatywnie wyjdzie
    na to, ze bylo ok - zawsze sie czegos uczysz nawet tego czego i jak nie
    nalezy robic. Poczatkowy brak satysfakcji, po ustaniu emocji zmieni sie
    na pelna satysfakcje. Chyba, ze kompletnie niczego sie nie nauczyles,
    ale to raczej juz bylaby tylko i wylacznie Twoja wina:)