PracaGrupypl.praca.dyskusjedlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ??? › Re: dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???
  • Data: 2006-09-12 16:59:57
    Temat: Re: dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 Sep 2006 09:17:45 +0200, Sheer <s...@v...pl>
    wklepał(-a):

    >znajomość samego programowania to jest IMHO rzemieślnictwo
    >trzeba umieć coś jeszcze
    >programista to niby absolwent politechinki a kompletnie nie pamięta lub nie
    >zna matematyki wyższej na przykład, równania różniczkowe odwiesił na kołku,
    >że nie wspomnę o optymalizacji nieliniowej, nie wie co to "problem
    >N-kompletny" - jedyne czym obraca to nie kończące się specyfikacje

    No i co z tego, że nie pamięta? A ty pamiętasz to, czego nauczyłeś się 5-10 lat
    temu i przez ten czas zupełnie z tego nie korzystałeś? Ważne jest to, żeby umiał
    sobie przypomnieć i wykorzystać to co potrzebuje albo zdobyć nową wiedzę.
    Np. ja prawie zupełnie nie pamiętam równań różniczkowych i całek, bo uczyłem się
    tego prawie 10 lat temu. Nie jest mi to obecnie potrzebne w pracy.