PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy kobiety odkładają posiadanie dziecka? › Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
    From: sz <s...@b...no>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
    Date: Wed, 30 May 2007 03:12:48 +0200

    john wrote:
    > to co piszesz to propagandowy i miałki bełkot. Z praktyki wiem, ze wiekszosc
    > firm jedzie na stratach unikajac opodatkowania i placi gownianie pieniadze
    > pracownikom. Wiec pozytek z takiej firmy dla panstwa i spoleczenstwa zaden.

    pozytek jest taki, ze zamiast budzet placic zasilek (lub zus) to
    pracownik placi podatki i zusy ze swojej pensji.
    a sam powiedziales ze 90% to wlasnie pierwszy próg - czyli bardzo liczy
    sie to jak duzo pracownikow pracuje chociaz za nedzny 1000 a nie to czy
    kilku prezesow kupi sobie cos za granica czy nie (znikome znaczenie dla
    budzetu - bo ich jest zawsze niewielu).

    > A ze wzbogaci sie jeden wlasciciel? To kupi sobie za to mercedesa na czym
    > korzysc osiagnie tylko firma daimler-chrysler.

    a jednak niekoniecznie.
    jezeli u nas beda tylko robole za 1000 produkujacy m?otki i paru
    bogatych biznesmenow, to faktycznie, wszystkie ich zarobki beda szly za
    granice bo ile mozna kupic' m?otków na raz...

    dlatego trzeba dbac o to zeby bylo jak najwiecej bardzo bogatych,
    srednio bogatych i troche bogatych, tak zeby mogli tworzyc rozne firmy
    oferujace sobie nawzajem rozne fajne i popisywali swoim bogactwem bo w
    ten sposob coraz wiecej pieniedzy bedzie zostawalo w kraju w tych
    wlasnie firmach (a przez to trafialo tez i do szeregowych pracownikow).

    sz.