PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobić w takiej sytuacji ? › Re: co zrobić w takiej sytuacji ?
  • Data: 2005-10-21 12:07:22
    Temat: Re: co zrobić w takiej sytuacji ?
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Stary.
    > Weź se te człowieki z własnego portfela utrzymuj, to ja się
    > nawet nie odezwę. Tylko mój portfel zostaw w spokoju, dobra?

    Kiruniu zluzuj !

    Ja wcale nie chce jej dac ani nawet nie pochwalam tego co robi. Ja po prostu
    jestem w stanie zrozumiec co i dlaczego ona robi.
    IMHO bardziej denerwujacy jest przerost administracji zusowskiej, inwestycje
    zusu w budynki i marnotrawstwo pieniedzy przez urzednikow niz to ze sobie
    kobieta lub nawet 5 tys kobiet ciaze "przechoruje". Naprawde w duzo wiekszym
    wymiarze niz to jest potrzebne okrada cie Panstwo i jego urzednicy a nie
    drobni kombinatorzy i uwazam ze walczyc trzeba przede wszystkim z tego typu
    rozbojem odbywajacym sie w majestacie prawa na wielka skale i bez pociagania
    do odpowiedzialnosci winnych.
    Tak sie skalada ze znajoma zony pracuje w zusie i opowiadala z radoscia jak
    np rozpatruja wnioski sanatoryjne. Dla zabawy i chyba zaspokojenia poczyucia
    wladzy jezeli ktos prosi o pobyt w lecie- kieruja go pozna jesienia, jezeli
    malzenstwo chce jechac razem- rozdzielaja je, jezeli ktos chce nad morze-
    jedzie w Bieszczady i tak w kolo Macieju. Mile prawda ? I tego nikt nie
    sprawdza i nikt nie wyciaga konsekwencji. Tak dzialaja urzednicy i gdzie ich
    poczucie sluzby i jak ono wyglada w zestawieniu z kobieta ktora chce
    spokojnie przejsc przez ciaze. Zreszta co tu gadac. Jezeli kobieta w ciazy
    chce isc na L4 to lekarz zawsze da, nie trzeba dawac w lape ani specjalnie
    zabiegac. Kobiecie w ciazy nie odmawia sie :-)
    --
    Jackare
    Bytom