PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobić w takiej sytuacji ? › Re: co zrobić w takiej sytuacji ?
  • Data: 2005-10-21 13:33:23
    Temat: Re: co zrobić w takiej sytuacji ?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Nie obraz sie, ale pieprzysz glupoty. Nie masz bladego pojecia o pracy
    > urzednikow w ZUS-ie, nie masz pojecia z jakimi konowalami-petentami sie musza
    > uzerac, a pomimo tego oczerniasz tych ludzi.
    > Pewnie - latwo Ci, bo nie moga sie obronic, a Ty sobie mozesz po nich
    > pojezdzic.

    Hmm, "użerać", "konowałami-petentami"? A gdzie postawa "klient nasz pan"?

    > Skoro kobieta chce spokojnie przejsc przet ciaze, to niech idzie na urlop
    > bezplatny. Albo pracuje. Kolejny specjalista, ktory uwaza, ze jak kobieta
    > w ciazy, to najlepiej powinna 24h na dobe w domu siedziec albo w lozku lezec.

    100% zgody z mojej strony.

    > No to bys sie zdziwil. Kolejne bajki wyssane z palca.

    Pracuję zawodowo od 16 lat. W tym czasie wielokrotnie byłem świadkiem jak
    niektóre z moich koleżanek zachodziły w ciąże. Dawniej nie było to dla nich
    żadnym problemem. Łączyły pracę zawodową z ciążą. Jakoś od 5 lat 100% z
    nich zaczęła całą ciąże "przechorowywać". Wydaje mi się, na podstawie tego
    co sam widziałem, że coś w tej bajce jednak jest.

    j.