PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobić w takiej sytuacji ?Re: co zrobić w takiej sytuacji ?
  • Data: 2005-10-21 06:51:39
    Temat: Re: co zrobić w takiej sytuacji ?
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Comasz napisał(a):
    > Czemu tyle zawiści? Przecież to nie zazdrość, tylko co? - czujesz jak Twoje
    > podatki się marnują? Ja też to odczuwam, płacę ich dużo, ale bardziej wkurzają
    > mnie inne przykłady marnotrawstwa. Jak ludzie Twoich poglądów kiedyś dojdą do
    > władzy będziemy mieli eutanazję, pracę do śmierci, egzekucje na bezrobotnych
    > itp. To nas odróżnia od zwierząt, że nie wprowadzamy (przynajmniej oficjalnie)
    > selekcji naturalnej. Tylko dziś jesteś na górze, jutro możesz być na dnie. Dziś
    > Twoje podatki pomagają innym, jutro Ty możesz potrzebować pomocy.
    Ale tu nie chodzi o niewrazliwosc spoleczna. Chodzi o celowe naciaganie
    pracodawcy i podatnikow na kase. Chodzi o postawe "zamierzam
    przechorowac ciaze", "zasluguje na to zeby orznac pracodawce i
    podatnikow, bo ja zarabiam grosze a szef sie rozbija nowa avensis".
    Czyli o naciagaczy.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl