PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobić w takiej sytuacji ?Re: co zrobić w takiej sytuacji ?
  • Data: 2005-10-21 08:09:43
    Temat: Re: co zrobić w takiej sytuacji ?
    Od: "Comasz" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jackare napisał(a):
    >>
    > Rozumiem, że jak będę pod wozem, to mogę przyjść do Ciebie,  obrobić Ci
    > mieszkanie, a Ty to zrozumiesz i nie wyciągniesz konsekwencji?

    Źle rozumiesz

    Przejaskrawiony, jak większości tych dyskusji przykład, gdzie porównuje się
    kobietę w ciąży, która owszem może nie dokońca fair próbuje coś wyciągnąć z
    ZUSu, ze złodziejem mieszkania nie jest trafne. W odróżnieniu od niektórych
    potrafię zrozumieć motywy że np. kobieta w ciąży woli iść na chorobowe i nie
    denerwować się pracą, co może mieć pozytywny wpływ na potomka. Jako pracodawca
    pewnie byłbym wkurzony, jako kobieta chciałbym jak najlepiej dla dziecka. Punkt
    widzenia zależy od miejsca siedzenia. Każdy chce jak najlepiej dla siebie.
    Pracodawca próbuje jak najwięcej wydusić dla siebie, pracownik dla siebie i to
    normalne. I daleko mi do socjalizmu i od popierania rozdmuchanego systemu
    świadczeń, tylko niestety dla pracujących, stety dla niektórych niepracujących
    jest taki "worek" pieniędzy pochodzący z podatków, który służy m.in. opłacaniu
    świadczeń, pensji dla tych okropnych nauczycieli i głupich policjantów itd...
    Ja płacę np. Auto Casco za samochód duże kwoty nie mając wypadku od kilkunastu
    lat, a są tacy, co co chwilę "korzystają" z "moich" pieniędzy. Jest to cena za
    mój względny spokój i układ na jaki się godzę ponosząc ten koszt. Wszyscy się
    godzimy na wydatek w postaci podatków funkcjonując w tym systemie, jak się nie
    godzisz to jedź do raju podatkowego, bądź sam oszukuj Państwo. A wyłudzacze są
    wszędzie w każdym systemie, nie podejmuję się jednak tak dalece skrajnej oceny
    autorki wątku tylko na podstawie tych paru zdań, które może nietrafnie
    sformułowała. Życie czasem jest bardziej złozone niż to nam się wydaje.
    Życzę wszystkim spokojnych nerwów :)