PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
  • Data: 2002-12-06 11:55:59
    Temat: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O ile dobrze rozumiem, Adam nie potępia ludzi szukających pracy, tylko
    > bezrobotnych z wyboru, którym się zwyczajnie nie chce pracować, a którzy
    > najgłośniej krzyczą.

    źle zrozumiałeś, on potępia wszystkich bezrobotnych niezależnie od
    wykrztałcenia, doswiadczenia, bo jeśli pobierają zasiłek to są pijawkami !
    Nie zastanowił się z jakich regionów Ci ludzie pochodzą, iż niemal są
    zmuszeni do złapania jakiejkolwiek pracy po kilku miesiącach, bo wcześniej
    choćby na głowie stawali pracy im nikt nie da !!!
    Odsyłam do statystyk w których rośnie odsetek osób z wyższym wykrztałceniem,
    rejestrujących się jako bezrobotni.
    No ale cóż tylko AP ma monopol na twierdzenie, iż jeśli nie jest w stanie
    się znaleźć pracy to trzeba mu przyszyć łatę oszusta i pijawki, bo pobiera
    zasiłek aby z głodu nie zdechnąć !!!!

    Wrangler