PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
  • Data: 2002-12-06 22:33:40
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W większości.

    Zmieniasz fakty, wyżej pisałeś że wszyscy !!!

    > Bo nie ma zasiłków na przykład, albo są one bardzo niskie i nie za
    > darmo, a za prace publ;iczne.

    Mylisz się w Niemczech za zasiłek opłacisz średniej wielkości mieszkanie i
    na jedzenie z opłatami ci nie braknie. A mimo to ludzie wolą pracować i mieć
    więcej bo poprostu praca jest (teraz też im zagląda w oczy bezrobocie), a to
    że jest marginalny odsetek którym się podoba brać tylko zasiłek i mieć te
    800 załóżmy dawnych marek, to to są lenie z wyboru !!!

    > Nie tylko. Ale akurat w Polsce poziom złodziejstwa jest wyjątkowo
    > wysoki.

    Wiesz czemu wysoki ? Bo bieda ludzi skłania do kradzieży, jak szukał jeden z
    drugim pracy i nawet na ochroniarza go nie chcieli to aby przeżyć musi to
    robić. Nie pochwalam tego, ale złodziejstwo bierze sie z biedy a nie
    bogactwa !!!!

    > Nie krzycz, ilośc wykrzykników nei robi na nikim wrażenia. Pracownicy
    > pracuja dobrowolnie - nie muszą tego robić.

    lubię wykrzykniki ;-)))) aby do ciebie może tym sposobem dotarła moja
    wypowiedź !!!

    Wrangler