PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
  • Data: 2002-12-06 22:48:07
    Temat: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz, najpierw weź się za słownik ortograficzny. Może potem za czytanie
    > myśli?

    Facet nie doszukuj się bzdur, bo to świadczy o twojej małostkowości !

    > Zastanowiłem się, dlaczego nie moga tak jak ja, i wielu innych zmienić
    > regiony po to, aby zarobić pieniądze.

    Zdziwisz się, połowa Śląska i wschodnia granica szuka pracy w Wawie i co ???
    To jest gwarancja od razu jej dostania ? Nie bądź śmieszny !!!

    > Normalne - to efekt mitu, że papierek z uczelni daje cokolwiek. W
    > efekcie masz 'wyższą szkołę finansów i ekologii' i nne takie kwiatki,
    > które produkują licencjatów na papierze. A ludzie ci nie doiść, że maja
    > bardzo fragmentaryczną wiedzę, to jeszcze nie potrafia jej uzyć.

    Bzdury, obyś się nie spotkał w życiu z sytuacją, że jak ci firma klęknie na
    kolana, to brak tego papierka zamknie ci drogę do mycia klopów !!!

    > No wlasnie - zamiast się wziąć za działania które zapewnią sprzedaż
    > własnych usług lepiej siedzieć na d... i brac kasę, prawda?

    Znam wielu co wzięli sie za biznes ale im nie wyszło z różnych względów. A
    że tobie idzie wspaniale firma, to się ciesz, dziś jesteś na fali.
    Weź tylko pod uwagę że masz 32 lata i jeszcze ponad 20 lat pracy przed tobą
    !! Obyś kiedyś nie doczekał sytuacji że spotkasz kogoś z tutaj grupy i ci
    powie w 4 oczy że jesteś pijawką w postaci bezrobotnego !!!!
    Nie bądź pewien że za kilka lat będziesz miał to samo, może być z tobą
    gorzej z różnych losowych względów.
    Nie tacy byli co ich pewność zgubiła a potem jak tracili dorobek życia to z
    wierzowców skakali !!!!

    Wrangler