PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
  • Data: 2003-06-16 20:42:03
    Temat: Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    Od: "Witiia" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakbym byl *biznesmenem* ktory moze zainwestowac $$$$$$$$$ w firme, a
    > nie jednym z setek kandydatow na posade gdzie firma bedzie MI placic
    > - to pewnie by sie ubrali elegancko.

    Widzę, że masz typowe stare podejście do pracowników. Nie mam zamiaru
    zmieniać Twojego podejścia i proszę abyś nie starał się zmienić moich
    poglądów. Ta dyskusja do niczego konstruktywnego już nie dojdzie, więc
    proszę poprzestańmy na tym co jest i zakończmy tą dyskusję, dobrze? Może tak
    być?
    I proszę, byś już nie pisał jakiś złośliwych dopisków do moich postów tylko
    dlatego, że mam inne poglądy na niektóre sprawy.

    --
    // Pozdrawiam lub nie - kto jak woli :)
    // Witiia