PracaGrupypl.praca.dyskusjeciaza a praca-prosze o pomoc › Re: ciaza a praca-prosze o pomoc
  • Data: 2007-12-03 21:04:12
    Temat: Re: ciaza a praca-prosze o pomoc
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fj1c3u$hmc$1@news.onet.pl grigor
    <grigor@no_spam_tenbit.pl> pisze:

    > Wiec tak 1 umowa zawarta jest dokladnie 01.05.2004 a firma nazywa sie
    > "Jan Kowalski adres X"
    > Druga umowa: zawarta 01.01.2005 " Firma XXX Jan Kowalski adres Y"
    > Trzecia umowa: zawarta 01.01.2006 "Firma XXX Jan Kowalski adres Z"
    > Wydaje mi sie ze ostatnie 2 sa ok ale ta pierwsza ma inna nazwe firmy
    > chociaz tego samego wlasciciela i nici tego ze trzecia jest juz na czas
    > nieokreslony??
    Obawiam się, że tak może być.
    Spróbuj może zadać to pytanie na soc.prawo.pl; ja nie umiem odpowiedzieć na
    100%.

    BTW kilka lat temu dwóch moich znajomych założyło malutką firemkę zajmującą
    się sprzątaniem. Zatrudnili dziewczynę (na umowę o pracę) do przyjmowania
    zamówień przez telefon. Ona zaszła w ciążę, wychodziała sobie w godzinach
    pracy do lekarza i nie tylko, nie szło ani zdyscyplinować, ani pozbyć.
    Rozwiązali firmę, założyli drugą i było po wszystkim.

    --
    Jotte