PracaGrupypl.praca.dyskusjeciaza a praca-prosze o pomoc › Re: ciaza a praca-prosze o pomoc
  • Data: 2007-12-02 10:18:49
    Temat: Re: ciaza a praca-prosze o pomoc
    Od: "grigor" <grigor@no_spam_tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JerzBoro" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fits7c$nc$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "grigor" <grigor@no_spam_tenbit.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > no tak cos kojaze ze przy 3 umowie staje sie ona umowa na czas
    > nieokreslony,
    > Jeżeli była 3-cia i nie było pomiędzy nimi przerwy dłuższej niż jeden
    > miesiąc, to z mocy prawa stała się umową na czas nieokreślony.
    > O jakich nowych przepisach wspominasz ???

    Sprawdzilem dokladnie, spraw wyglada tak:
    1. umowa na okres probny 3 mies. miejsce pracy X
    2 umow cza okreslony 3 miesiace miejsce pracy X
    3 umowa czas okreslony 4 miesiace miejsce pracy X
    5. umowa na czas okreslony 1 rok miejsce pracy X
    4. umowa na czas okreslony (1 rok) ,zmiana miejsca pracy (Y), i nazyw firmy
    (wlasciciel ten sam), adres firmy ten sam
    5 umowa na czas okreslony 2 lata, zmiana adresu firmy, miejsce pracy Y

    wiec jak to wyglada w praktyce? wydaje mi sie ze dopiero teraz powinna miec
    umowe na czas nieokreslony? strasznie to zagmatfane z tymi umowami ale widac
    taka politykla wlasciciela:(