PracaGrupypl.praca.dyskusjechcę pracować w Londynie › Re: chcę pracować w Londynie
  • Data: 2002-11-23 03:36:40
    Temat: Re: chcę pracować w Londynie
    Od: "KRiz" <K...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hmmmm.
    Wlasnie wrocilem z Londynu po poltora miesiecznym poszukiwaniu pracy:-(
    Nic sensownego nie znalazlem. No ale tez szukalem tylko w branzy, a tu teraz
    ciezko na calym swiecie.

    Pytanie, brzmi. Czy chcesz robic cos konkretnego czy kelnerzyc albo
    sprzatac?
    Wiele ludzi wykupuje sobie szkole jezykowa, ktora robi >=15h tygodniowo.
    Dostajesz wtedy wize studencka i mozesz pracowac oficjalnie 22h tygodniowo.
    Tak na prawde to nikt nie patrzy ile godzin pracujesz...
    Takich szkol jest na peczki.

    Co prawda jaks tydzien temu ukazal sie wielki artykul w Evening standard na
    temat tych szkol.
    Gazeta poslala szpiega (przystojna Czeszka-zdrajczyni:-)) do roznych szkol z
    zapytaniem,
    czy zalatwia jej papier za mniejsze pieniadze jesli ona i tak nie bedzie
    chodzic na zajecia.
    W wielu szkolach okazalo sie to nie byc zadnym problemem. Nawet jeden agent
    szkoly, nasz rodak!,
    dokladnie wytlumaczyl caly proceder. No i tu wybuchla ogromna burz na temat
    niecnych procederow i dziury w angielskiej polityce emigracyjnej. Slowem
    niezla jadka, jako ze
    99 procent "legalnych" pracujacych w anglii to wlasnie "studenci" w
    "szkolach" angielskiego!!! :-)))

    POwodzenia,
    KRiz