PracaGrupypl.praca.dyskusjechcę pracować w Londynie › Re: chcę pracować w Londynie
  • Data: 2002-11-24 17:49:01
    Temat: Re: chcę pracować w Londynie
    Od: "KRiz" <K...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Szkole kupujesz na rok.
    Mniej chyba nie. Ale nie jestem tego pewny.
    Bankowo to CI nic nie gwarantuje wizy i o tym musisz pamietac.
    Natomiast jest wiele rzeczy ktore zwiekszaja prawdopodobienstwo
    do blisko 100%

    Te pieniazki powinny Ci starczyc na przetrwanie zanim znajdziesz prace.
    Ale na pewno nie na 7 miesiecy:-))))

    Jeszcze jedno. Zawsze badz bardzo ostrozna kozystajac z pomocy rodakow...
    Jestesmy bardzo cwanym narodem... szkoda tylko ze najchetniej wobec rodakow.
    Nie mowie oczywiscie tutaj o wszystkich, bo zaraz gromy poleca na mnie.
    Ale jestem pewien, ze kazdy z przebywajacych tam albo slyszal ,albo mial
    stycznosc
    albo sam zostal przekrecony.

    Pozdrowka,
    Krzysztof B.