PracaGrupypl.praca.dyskusjechcę pracować w Londynie › Re: chcę pracować w Londynie
  • Data: 2002-11-23 23:24:49
    Temat: Re: chcę pracować w Londynie
    Od: "KRiz" <K...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie jest bardzo latwo znalezc prace ale da sie.
    Zwlaszcza po znajomosci:-)
    Jesli w ogole mowiesz po angielsku to bardzo dobrze.
    Jednak nie licz na to ze nauczysz sie tam pieknej wymowy
    z arystokrackim angielskim akcentem i rozbudowanym slownictwem.
    Londyn to swiat w pigulce i angola to ciezko tam utrafic, nie mowiac o tym,
    zeby pogadac.
    Na pewno nauczysz sie mowic tak jak brazylijczycy, polacy, hiszpanie, i
    afryka:-))))))))))
    Jesli nie chcesz miec problemow ze znalezieniem pracy to koniecznie powinnas
    pojehcac
    z wykupiona szkola i pieczatka studencka. Poza tym bedziesz miala znizke 30%
    na travelke.

    Za luzko w pokoju dwuosobowym musisz liczyc od 60quidow w gore.
    JEdynka to gdzies 100.
    WIadomo, ze to zalezy od tego gdzie i w jakich warunkach.

    Jesli chodzi o szkole to jest ich masa:-)))

    Kurde jestem bezrobotny, moze powinienem pogadac ze szkolami i zostac
    agentem:-))
    Chociaz na chleb by starczylo.

    POzdrowka,
    KRiz