PracaGrupypl.praca.dyskusjechcę pracować w Londynie › Re: chcę pracować w Londynie
  • Data: 2002-11-23 23:16:44
    Temat: Re: chcę pracować w Londynie
    Od: "KRiz" <K...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mobile telecom.
    Magisterka.
    Rok w Nokii w Helsinkach w R&D labie jako Speech Quality Expert..
    Poltora roku dla jako trener uczacy niewiedzacych inz. z branzy w calej
    europie dla Szwedzkiej firmy szkoleniowej.
    A teraz na kroniowce.

    Szukalem glownie w agencjach. Jobserve jako glowne zrodlo namiarow.
    :-(((
    Zawsze zasadnicze pytanie bylo.: Do you have work permit?

    Poltora roku temu to calowali w piety nawet jesli byles z zimbabwe...

    Pozdrowka,
    KRIz

    .