PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobocie › Re: bezrobocie
  • Data: 2006-02-25 14:28:44
    Temat: Re: bezrobocie
    Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > od 20% do nawet 40 % osób zarejestrowanych jako bezrobotni PRACUJĄ na
    > czarno. Skąd ta rozpiętość - stąd, że dane dotyczą także osób
    > pracujących za granicą, a to trudno zbadać.
    >
    > Źródło: program 'Plus minus' TVP 1
    >
    > I co Ty na to, Józek? To może być ponad milion ludzi....którzy mają pracę.
    Mocno wiarygodnego żródła informacji to nie podałeś. Telewizja fajna rzecz.
    Wczoraj widziałem w niej faceta z gniazdkiem w głowie. Dinozaury jak żywe
    pokazują. Do jednego z kandydatów mówili panie prezydencie. Ale przerżnał
    biedaczek bo na innym programie ktoś wyciągnał z kapelusza jego dziadka. Nie da
    się okreslić faktycznej ilości bezrobotnych. Jedynie w którą stronę idzie
    bezrobocie. Piszą ze mogło wyjechać do pół miliona ludzi. To o tyle powinno
    spaść bezrobocie. Jeśli w statystykach wychodzi ze jest na zbliżonym poziomie
    jak rok temu to wzrosło i to znacząco. Jednocześnie zrobiła się paranoja. Jest
    duze bezrobocie a nie ma ludzi do pracy. Coraz trudniej znaleźć
    wykwalifikowanego pracownika. To będzie skutkowało dalszym zamykaniem firm i
    dalszym wzrostem bezrobocia. Tomek