PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobocie › Re: bezrobocie
  • Data: 2006-02-26 11:19:31
    Temat: Re: bezrobocie
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jerry" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dtpl0o$lkh$1@news.interia.pl...

    > od 20% do nawet 40 % osób zarejestrowanych jako bezrobotni PRACUJĄ na
    > czarno. Skąd ta rozpiętość - stąd, że dane dotyczą także osób pracujących
    > za granicą, a to trudno zbadać.
    >
    > Źródło: program 'Plus minus' TVP 1
    >
    > I co Ty na to, Józek? To może być ponad milion ludzi....którzy mają pracę.

    Nie zrozumiałeś mojego pytania!
    Ile z tych 3 milionów pobiera zasiłek?
    Jaki % będących bez pracy ten zasiłek sie należy?
    Bo piszesz o wyłudzaniu zasiłku.
    Zasiłek można pobierać tylko rok i żeby go otrzymać
    trzeba 1 rok przepracować.
    Skoro w jakiś sposób Ci wszyscy bezrobotni i
    bez wynagrodzenia żyja, to znaczy że mają jakieś dochody.
    I do kogo ty masz pretensje?
    Ale to nie znaczy że ONI sa winni za stan w jakim sie nas trzyma.
    Nie umiejętność a może celowe działanie w zarządzaniu
    potencjałem ludzkim i obciążanie tym bezrobotnych jest
    co najmniej niestosowne.
    Na pocieszenie dodam że nie jesteś pierwszy, który
    popiera tezę kreowaną w mediach przez maści
    różnej profesorów, że winę za bezrobocie ponoszą
    sami bezrobotni!
    No ale cóż, inteligentnych inaczej nam nie brakuje.

    Józek