PracaGrupypl.praca.dyskusjeanalityk systemowy › Re: analityk systemowy
    From: "remo" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: analityk systemowy
    Date: Mon, 23 Aug 2004 14:51:16 +0000 (UTC)

    Paweł O. <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Sfrustrowany, bo bez studiow? Nie martw sie, mozna to nadrobic:
    > zaocznie, wieczorowo. Wtedy zobaczysz te "proste" algorytmy na
    > zaliczenie. Od dwoch lat jestem programista, a uwazam, ze najwieksze
    > wyzwania, ktore wymagaly MYSLENIA a nie tylko klepania kodu mialem na
    > studiach. Oczywiscie studia zaliczaja i tacy, ktorzy przez 5 lat nic
    > samemu nie napisali, ale mam wrazenie, ze nie o nich mowa...
    >
    > Pawel

    Akurat ja mam studia i od 7 lat pracuje jak projektant/programista, rowniez
    przez 2 lata w Niemczech. Mowie wiec z doswiadczenia. Ludzie po studiach maja
    przygotowanie tylko teoretyczne. Zwykle ma sie to nijak to codziennej pracy w
    firmie informatycznej. W tych firmach w ktorych pracowalem projekty byly
    bardzo zlozone, nie do pomyslenia zeby takie rzeczy robic na studiach. Bo
    trudno wyobrazic sobie przerabianie na studiach projektu informatycznego nad
    ktorym pracuje kilkadziesiat osob. Powiedzmy sobie szczerze, na studiach
    zaliczenia polegaja na napisaniu prostego algorytmu w jedna godzine. Typowe
    zagadnienie w pracy codziennej zajmuje kilka dni i obejmuje conajmniej kilka
    algorytmow. Wiec jak to w ogole porownywac?