PracaGrupypl.praca.dyskusjeanalityk systemowy › Re: analityk systemowy
  • Data: 2004-08-23 04:40:24
    Temat: Re: analityk systemowy
    Od: "owczar28" <o...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

    > Sfrustrowany, bo bez studiow? Nie martw sie, mozna to nadrobic:
    > zaocznie, wieczorowo. Wtedy zobaczysz te "proste" algorytmy na
    > zaliczenie. Od dwoch lat jestem programista, a uwazam, ze najwieksze
    > wyzwania, ktore wymagaly MYSLENIA a nie tylko klepania kodu mialem na
    > studiach. Oczywiscie studia zaliczaja i tacy, ktorzy przez 5 lat nic
    > samemu nie napisali, ale mam wrazenie, ze nie o nich mowa...
    >
    > Pawel

    Trudno sie z Toba niezgodzic.
    Owszem nie sa to zbyt kompleksowe rzeczy ale i tak sporo pracy w krótkim
    czasie.
    a takich 5-cio letnich tzw informatyków tez sie spotykalo a potem to latali
    szukali 2 dni przed terminem ty jak to sie robi
    Albo masz moze instalke tego no wiesz z tego przedmiotu i co w ogóle trzeba
    zrobic.