PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie L4 i operacjaRe: Zwolnienie L4 i operacja
    From: "Jotte" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zwolnienie L4 i operacja
    Date: Mon, 8 Aug 2005 20:36:32 +0200

    W wiadomości news:dd85hl$fvj$2@nemesis.news.tpi.pl Dariusz Tarczoń
    <t...@i...pl> pisze:

    > A po zwolnieniu lekarskim to juz pracodawca rowniez zgodnie z literka
    > prawa moze dostarczyc zwolnienie z pracy...
    Przed zwolnieniem też.

    > Taaa... chyba tylko przez podejscie takie jak masz Ty
    Masz prawo mieć swoje. Przecież nikt Ci nie zabrania wyszkolić za darmo
    kogoś, kto być może zajmie Twoje miejsce. Albo ułatwić pracodawcy
    wcześniejsze pozbycie się chorowitego pracownika.

    > Operacje planowane maja duzo wspolnego z urlopem...
    Doprawdy? ;)

    > czy np na czas
    > urlopu nie zastepuje Cie ktos w pracy... Jezeli nie, oznacza to iz
    > jestes na samym koncu drabinki...
    Mylisz się. Może być tak, że pracownik wykonuje czynności do wykonania
    których nikt nie może przystąpić natychmiast (brak umiejętności, uprawnień).

    > a jezeli tak... to czym sie rozni
    > operacja planowana i urlop?
    Weź urlop i wyjedź w jakieś fajne miejsce. Potem poddaj się jakiejś operacji
    a powinieneś zauważyć różnicę. Jeśli nie - powtórz eksperyment kilkakrotnie.
    ;)

    > Tym kto i jak placi..., i gdzie sie w tym
    > czasie przebywa tylko...
    A to faktycznie - praktycznie niczym.
    Bardziej serio - prezentuję swoje stanowisko za punkt wyjścia przyjmując
    stan prawny. Mając co nieco doświadczeń na tym gruncie staram się
    przedstawić przede wszystkim zagrożenia płynące dla pracownika w okreslonych
    sytuacjach. Oczywiście nie uzurpuję sobie prawa do jedynej racji. Ale na
    dłuższą metę bezcelowa wydaje mi się dyskusja z adwersarzami dla których
    podstawą zachowań jest strach przed utratą pracy.

    Jotte