PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie L4 i operacjaRe: Zwolnienie L4 i operacja
  • Data: 2005-08-08 17:54:53
    Temat: Re: Zwolnienie L4 i operacja
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:dd7t6r$lo7$1@nemesis.news.tpi.pl Kira

    > Jednak istnieją także inne punkty widzenia. Jeżeli istnieją przesłanki, że
    > wcześniejszą informację o mającej nastąpić absencji chorobowej pracodawca
    > mógłby wykorzystać w sposób niekorzystny dla pracownika, to takie
    > postępowanie jest zwyczjnie rozsądne i zapobiegliwe.

    Wybacz, ale mimo, ze troche prac w zyciu mialem, pracodawcow lepszych i
    gorszych, to czytajac Twoje wypowiedzi, wrzucajace do jednego kotla
    wszelkich pracodawcow, mam wrazenie, jakbym czytal chlopa
    panszczyznianego pomstujacego na dziedzica.

    takie rzeczy naprawde sa indywidualne i mozna jedynie podpowiedziec
    ewentualne zalety i zagrozenia zalezne od specyfiki pracodawcy,
    natomiast Ty ciagle starszysz "czarnym ludem".

    Uwazam, ze wiekszosc rozsadnych pracodawcow zaakceptuje takie chorobowe
    u dobrego pracownika, natomiast straci do niego zaufanie gdy ten pojdzie
    do szpitala a okaze sie pozniej (numer choroby na L4 lub zwykle
    dopytanie sie na co choruje), ze nie byla to nagla przypadlosc i
    swiadomie zdezorganizowal prace firmy nie uprzedzajac o terminie
    odpowiednio wczesniej.
    A jesli pracodawca palant - to zwolnienie mozna przeciez kontynuowac juz
    niepracujac u niego - zreszta jesli palant. to wracajac z
    nieoczekiwanego niezapowiedzianego zwolnienia, tez pewno juz nie bedzie
    do czego.