PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie L4 i operacja › Re: Zwolnienie L4 i operacja
    From: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zwolnienie L4 i operacja
    Date: Mon, 08 Aug 2005 19:42:00 +0200

    Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:dd7bfs$9i6$1@inews.gazeta.pl Mariusz <b...@b...pl>

    > Nie bardzo wiem, co miałoby być obiektem "dogadywania się". Od strony
    > formalnej reakcję pracodawcy regulują przepisy.

    Zauwazcie, ze jest to *operacja* *planowana*... czyli tak na prawde nie
    ma wiekszego znaczenia czy wykona ja sie za m-c czy dwa...
    Jezeli ktos chce byc powaznie traktowany przez pracodawce rowniez jego
    powinien traktowac powaznie...

> [...]
    > uniemożliwia.
    > Jeżeli pracownik poinformuje pracodawcę, że np. za 2 tyg. idzie na
    > 1-miesięczne zwolnienie, to daje mu szansę, że nazajutrz otrzyma
    > wypowiedzenie. Ogólnie: zgodnie z prawem pracownik niezwłocznie (ale nie
    > później niż 2-go dnia nieobecności) powiadamia pracodawcę o przyczynie
    > nieobecności w pracy i jej przewidywanym czasie. Następnie ma 7 dni od daty
    > wystawienia zwolnienia na jego dostarczenie pracodawcy.
    > Wystarczy w dniu ropoczęcia zwolnienia informacja do pracodawcy i potem

    A po zwolnieniu lekarskim to juz pracodawca rowniez zgodnie z literka
    prawa moze dostarczyc zwolnienie z pracy...

    > To nie jest normalne, za to często niewykonalne, a już na pewno nierozsądne.

    Taaa... chyba tylko przez podejscie takie jak masz Ty
    Operacje planowane maja duzo wspolnego z urlopem... czy np na czas
    urlopu nie zastepuje Cie ktos w pracy... Jezeli nie, oznacza to iz
    jestes na samym koncu drabinki... a jezeli tak... to czym sie rozni
    operacja planowana i urlop? Tym kto i jak placi..., i gdzie sie w tym
    czasie przebywa tylko...

    Pozdrawiam...