PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie L4 i operacja › Re: Zwolnienie L4 i operacja
    From: "Jotte" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zwolnienie L4 i operacja
    Date: Sun, 7 Aug 2005 22:59:15 +0200

    W wiadomości news:dd5r53$hh9$1@inews.gazeta.pl 'madzik'
    <m...@g...niet.pl> pisze:

    > Jeśli jest taka możliwość, to IMO jak najbardziej.
    > Moja mama od wielu lat wszelkie _planowane_ pobyty szpitalne wybierała w
    > terminach wakacyjnych (pracuje na uczelni).
    Czyli poświęcała czas urlopu? Hmm... jeśli tak, to mam na ten temat swoje
    zdanie.
    Tak czy inaczej nie ma na szczęście obowiązku wzorowania sie na Twojej
    mamie.

    > Chcesz sam być poważnie
    > traktowany, traktuj tak innych, proste.
    To, że Ty jakieś postępowanie uważasz za poważne lub nie, absolutnie nie
    stanowi miarodajnej wykładni, proste.
    Jeśli ktoś chce abym go poważnie traktował, niech mnie sam poważnie
    traktuje, albo ja go potraktuję niepoważnie. Też proste, nie?

    > jednocześnie sama troszczyła
    > się o to, żeby na czas jej nieobecności (nawet, gdy była sekretarką),
    > było zabezpieczone wykwalifikowane zastępstwo po to, by podczas jej
    > nieobecności firma nie musiała na gwałt szukać kogoś innego, szkoląc tę
    > osobę od zera.
    Żadna chwała. To jej sprawa. Zapezpieczenie rezerw kadrowych to zmartwienie
    pracodawcy.

    > Ty nigdy nie spotkałeś firmy, która dba o swoich pracowników, czy co? ;-)
    Spotkałem. Firmy te dbały o pracownika dopóki ta dbałość nie odzwierciedlała
    się zbytnio w kosztach. Potem im te zapały przechodziły. Naiwna jesteś, czy
    co? ;-)

    Jotte