PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki tylko od... wpis w CV › Re: Zarobki tylko od... wpis w CV
  • Data: 2012-02-20 00:45:13
    Temat: Re: Zarobki tylko od... wpis w CV
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Maj K" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jhp76d$426$1@inews.gazeta.pl...

    > Widzę, że nie zrozumiałeś. Wyjaśnię Ci.
    > Skończyłem MATEMATYKĘ na Uniwersytecie Warszawskim,
    > (...)I faktem jest, że mam biednych rodziców, ale (....)
    ale wiedzą że jesteś ciulem ? Do tego śmiesznym. Mając 8 tys jestes gotow
    podjaco rozmowy za 8,5 ? Śmieszne. Naprawdę.

    przynajmniej to, do czego
    > doszedłem zawdzięczam sobie, bo nie muszę mieć żadnych
    > koneksji, żeby dostać dobrą pracę.
    poczekaj poczekaj wylecisz i będziesz zarabiał mniej. Każdy tego doświadcza,
    zwłaszcza jeżeli to twoja pierwsza praca, więc gówno, to póki co wiesz o
    życiu absolwencie. A może nawet nie tyle.
    Już popełniłeś pierwszy błąd: oceniasz ludzi przez pryzmat zarobków. Jak
    trochę dorośniesz, to zrozumiesz o co chodzi. Na razie szkoda z tobą gadać.
    Na jakikolwiek szacunek trzeba sobie zasłużyć lub zapracować. Skończenie
    jakichś śmiesznych studiów i wysokie zarobki do tego nie uprawniają, więc
    póki co pierdol się cukiereczku.
    Z automatu to szacunkiem mogę darzyć pierwszego z brzegu, nieznanego mi
    osobiście strażaka...Ty choćbyć cały rok zapieprzał w tej swojej śmiesznej
    pracy 24h/dobę nie zapracujesz na 10% szacunku jaki taki strażak ma u ludzi
    po jednej akcji.
    --
    Jackare