PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki tylko od... wpis w CV › Re: Zarobki tylko od... wpis w CV
  • Data: 2012-02-18 23:31:40
    Temat: Re: Zarobki tylko od... wpis w CV
    Od: slawciod <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.02.2012 23:02, Jan Maj K pisze:

    > Widzę, że nie zrozumiałeś. Wyjaśnię Ci.
    > Skończyłem MATEMATYKĘ na Uniwersytecie Warszawskim,
    > studia dzienne (specjalizacja statystyka)

    Statystycznie ja i mój pies mamy po 3 nogi;) tyle jest warta ta Twoja
    statystyka... studia dzienne czyli 'teoretyk'... Co do analityków
    wszelkiej maści to tak jak kolega pisał to nie zawód. Dzisiaj jesteś na
    topie jutro kible czyścisz.

    > oraz studia
    > uzupełniające ekonomiczne na tej samej uczelni.

    czyli licencjat na matmie mgr na ekonomii?...

    > Ponadto
    > kilka kursów (w tym programowanie, tak potrafię
    > pisać aplikacje w Javie).

    tego to już dzieci w podstawówce uczą...

    > Znam płynnie angielski i niemiecki.
    > Bez urazy, dla jesteś dla mnie gównem bez wykształcenia
    > i konkretnej wiedzy, bo z MATEMATYKĄ nic się równać nie
    > może.

    powiedz to chirurgowi jak będziesz (czego Ci nie życzę) miał okazje ;)

    > Zarabiam 3 razy więcej od średniej krajowej (netto) a
    > to dopiero moja pierwsza praca. Tak, jestem z siebie
    > dumny i gardzę sprzedawcami z marketów oraz debilami
    > myjącymi sracze w Anglii. I faktem jest, że mam
    > biednych rodziców, ale przynajmniej to, do czego
    > doszedłem zawdzięczam sobie, bo nie muszę mieć żadnych
    > koneksji, żeby dostać dobrą pracę.

    do niczego nie doszedłeś. jesteś noworyszem i chamem nie pamiętającym
    skąd się wywodzi... słoma Ci z butów wystaje... i możesz se zarabiać
    nawet 3 razy tyle i tak dalej będziesz tam gdzie jesteś.

    > Zastanów się więc gnoju do kogo piszesz, bo jesteś
    > zapewne kolejnym zerem bez konkretnej wiedzy albo
    > po bylejakim humanistycznym (czyli gównianym) kierunku.

    znam takich co mają mgr z filologi polskiej a dr z informatyki i są
    naprawdę dobrzy w tym co robią...

    > Trochę szacunku.

    żądasz szacunku? a na jakiej podstawie? obrażając innych? rodzice Cię
    nie uczyli kultury (wiesz co to słowo znaczy)? do nich też odnosisz się
    per 'gnoju'?