PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki tylko od... wpis w CV › Re: Zarobki tylko od... wpis w CV
  • Data: 2012-02-21 19:58:06
    Temat: Re: Zarobki tylko od... wpis w CV
    Od: kamiln <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17-02-2012 o 15:05:03 Jan Maj K. <j...@n...gazeta.pl>
    napisał(a):

    > Dlatego mam pytanie. Czy można jasno w CV
    > zaznaczyć, że w ogóle nie interesują mnie zarobki
    > poniżej jakiejś kwoty, i żeby potencjalni
    > zainteresowani nie zawracali mi głowy, jeśli nie
    > zgadzają się na ten warunek? Czy jest to przyjęte?
    > Nie chce mi się po raz kolejny tłumaczyć jakiemuś
    > ćwierćinteligentowi, że nie będę jechał przez pół
    > miasta na spotkanie, jeśli po drugiej stronie
    > nie ma zgody na negocjacje zaczynające się od
    > kwoty, którą podałem. A może w jakiś inny sposób
    > dawać na tych wszystkich Goldenline-ach i innych
    > znać, że rozmowy poniżej pewnej stawki w ogóle
> [...]

    To jak z wpisywaniem swojej dz. gosp. do cv, ktore to zjawisko jest passe
    u pracodawcow/HR. Ja wpisuje i jesli jest normalny i madry pracodawca, to
    sie odezwie. Jak glupi, badz cv idzie przez HR gdzie sa tempe lby nie
    rozumiejace, ze czasem lepiej oplaca sie etat niz wlasna firma, to sie
    wrecz ciesze, ze nie zawracaja mi glowy.

    Odnosnie Twojego pytania, to ostatnio tez sie nad tym zastanawialem i
    chyba zaczne tez to stosowac. Bedzie jeszcze mniej telefonow (juz teraz
    jest ich b. malo, ale coz), lecz przynajmniej konkretnych.