PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki poniżej......... › Re: Zarobki poniżej.........
  • Data: 2003-07-28 20:47:00
    Temat: Re: Zarobki poniżej.........
    Od: "Paweł" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A wtedy zakłady będą się sypać.
    Część produkcji jest eksportowana. Ale faktycznie - gdybyśmy zawężyli
    rozważania na rynek krajowy to gasnący popyt spowodowałby ograniczenie
    produkcji - wzrost bezrobocia - większa konkurencja na rynku pracy - i
    o zwiększeniu realnych zarobków możnaby było zapomnieć. Błędne koło.

    > to jak rozumiem podwyżki o 200zł :))))
    Mylna interpretacja - miałem na myśli ideę a nie konketne kwoty :-).

    Nadal jestem jednak przekonany o tym, że zasilenie rynku dodatkową
    ilością gotówki byłoby rozwiązaniem na krótką metę - schłodzona
    gospodarka ruszyłaby może z letargu, ale za cenę inflacji (choć ta
    wydaje się być pod kontrolą). Uważam, że o wiele bardziej ważniejsze
    jest uregulowanie finansów publicznych oraz stworzenie polskim
    przedsiębiorstwom korzystniejszego otoczenia. Zmiany w kodeksie pracy
    są chyba również konieczne.
    Jeżeli ktoś ma inne pomysły na uzdrowienie naszej upośledzonej
    gospodarki czekam na propozycje.