PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki poniżej......... › Re: Zarobki poniżej.........
  • Data: 2003-07-29 08:11:25
    Temat: Re: Zarobki poniżej.........
    Od: "xterm" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poniżej 800 zł brutto nie ma teoretycznie prawa spaść.

    Tylko wez za to wyzyj (591 netto). Ja tyle zarabiam i gdyby nie rodzice to
    napewno bym nie dal rady. Musze jeszcze sobie odliczyc 200/miesiac na
    dojazdy do roboty. A co dopiero wyzywic rodzine... Ciesze sie chociaz z tego
    ze mam te 400. Jednak i tak sadze ze zarabianie ponizej 1000 to traktowanie
    czlowieka jak smiecia niezaleznie od stanowiska i wyksztalcenia.
    Pozdr.

    Jeszcze jedno. Mowimy tak sobie, ze dobre nawet te 590zl, ale tylko dlatego
    ze juz sie do tego przyzwyczailismy i sie z tym pogodzilismy (moze tylko co
    niektorzy). Mozna to odniesc do sytuacji w ktorej bezdomny cieszy sie z
    jakiegos cieplego miejsca w korytarzach kanalizacji i nie musi spac pod
    mostem... (troche przesadzilem).