PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP") › Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
  • Data: 2009-06-21 19:44:05
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > A to, że nazwie się idiotę idiotą czy stolca stolcem to nie jest obrazą
    > lecz prostym stwierdzeniem faktu.

    To czy ktoś się o to obrazi to jego sprawa.
    A nazywanie kogoś idiotą bo ma inne zdanie nie jest stwierdzeniem faktu.

    > Nie przypominam sobie jednak abym coś takiego tobie zapodał.

    Gdybyś nie traktował tego jak normy to byś pamiętał.
    Ale spoko, ja się nie obrażam. Załatwiam to inaczej - kto mieczem
    wojuje... :)

    > Mam na ten temat trochę inne zdanie.
    > To jest postawa gnid i łajdaków bez honoru.

    A palenie opon jest honorowe?

    > A kto rozsądzi czy żądania są absurdalne czy zasadne?

    Są rozsądne wtedy, gdy spełnienie ich nie musi być przeprowadzane
    kosztem innych.

    I nie jestem utopistą. Doskonale wiem, że każdy ciągnie w swoją stronę -
    takie jest odwieczne prawo natury - dlatego właśnie piszę, że taka
    postawa (rządu) jest racjonalna. Dadzą jednym to będą musieli zabrać
    innym. Spełnią żądania czy nie to i tak ktoś ich nazwie gnidami.

    > Argumenty powinny być dostosowane do sytuacji i możliwości percepcyjnych
    > adresata.

    W przypadku palenia opon odzwierciedlają poziom nadawcy.

    > Niektórzy rozumieją od poziomu płonących opon.

    Niektórzy mają tylko taki zasób argumentów.

    > A jeszcze inni w ogóle nie zasługują na argumenty.

    Dlatego racjonalne jest dać obietnicę na wyrost żeby te opony zgasili i
    poszli spokojnie do domu. Ze świadomością, że później nie będą zadowoleni.
    Docenią to ci, którym nie zabrano aby spełnić żądania palaczy opon.

    > Normalka.

    No pewnie, że dla związków zawodowych to normalka. Powiedziałbym nawet,
    że chleb powszedni - w końcu z tego żyją.

    Pozdrawiam
    Piotr