PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP") › Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
  • Data: 2009-06-21 20:42:36
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:
    > Przyjmuje bez sprawdzania te liczby za prawdziwe i nawet nie dociekam
    > którego roku dotyczą. Ale to jest ~30% wpływów z VAT i prawie 3/4
    > wpływów z akcyzy - i to jest "mało znaczące"??
    Ustawa budzetowa 2008. Malo znaczace w skali calego budzetu, nie w
    relacji do innych skladnikow budzetu.
    Zwlaszcza biorac pod uwage koszty obslugi tego podatku (rowniez
    spoleczne napiecia zwiazane z wypelnianiem zeznan).

    > Progi to inna kwestia.
    Ja generalnie uwazam, ze kwota wolna od podatku w Polsce to jakis zart.
    Suma dochodow rowna jakiemus tam minimum socjalnemu powinna byc wolna od
    haraczu.

    > Doprawdy? Nie sprzeczam się, mam niewielką orientację w sprawach
    > politycznych. Ale ja przynajmniej przeprosiłem za wulgaryzm, a ty
    > użyłeś gorszego i nie przeprosiłeś. ;)))
    Przepraszam :)

    > Gdzie ja to wg ciebie sugeruję?
    Faktycznie jest to imputacja, szczekam.

    Wieslaw