PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP") › Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
  • Data: 2009-06-22 11:24:43
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: r...@m...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > prawo oczekiwać doświadczenia, a już problemem kandydata jest to, jaki i
    > gdzie je zdobędzie.
    > Nie wszyscy pracodawcy jednak tego doświadczenia oczekują, więc można
    > próbować zaczynać pracę właśnie w takich firmach. Rzecz jasna trzeba się
    > liczyć z dużo niższym wynagrodzeniem, ale coś za coś. Małymi krokami idzie
    > się do przodu, ale się idzie. Ty natomiast zamiast iść, budujesz przez sobą
    > mur z cegieł pod tytułem "nie da się", "niewykonalne", "nie opłaca się",
    > "paranoja", "absurd". W ten sposób minie Ci życie, a Ty nawet na emeryturę

    Nie stawiam sobie muru, tylko nie mogę znalezc firmy która nie wymaga
    doświadczenia.

    > I co tu jest absurdalnego?

    To że osoba z kwalifikacjami nie może znalezc pracy i jedynym sposobem
    (nielegalnym) jest lewe wystawienie dokumentów potwierdzających staż przez
    kogoś znajomego kto prowadzi DG związaną z transportem cieżarowym,
    i "potwierdzi" w przypadku, gdy pracodawca zechce uzyskac referencje o
    kandydacie.