PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
  • Data: 2009-06-22 11:38:31
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To że osoba z kwalifikacjami nie może znalezc pracy i jedynym sposobem
    > (nielegalnym) jest lewe wystawienie dokumentów potwierdzających staż przez
    > kogoś znajomego kto prowadzi DG związaną z transportem cieżarowym,
    > i "potwierdzi" w przypadku, gdy pracodawca zechce uzyskac referencje o
    > kandydacie.

    ładnych kilka lat temu byłem w podobnej, a może nawet gorszej sytuacji
    bo nie miałem jeszcze skończonego liceum.
    Widziałem ogłoszenia gdzie oczywiście wymogiem było "doświadczenie",
    którego oczywiscie ja nie miałem. bo niby skąd?
    fakt, że to był czas kiedy generalnie ludzie mieli problemy z
    komputerami a ja całość mialem w małym palcu.
    Więc po kolei szły - serwisy, giełda, administrowanie siecią itd.
    Niektóre "robótki" miały charakter tymczasowy, niektóre duzo dłuzszy. po
    prostu potrzebowałem zarobic, zdobyc doświadczenie... im wiecej go
    miałem tym bardziej mogłem się nim chwalić a wręcz po jakims czasie
    przycinać dokładnie i konkretnie pod ofertę.
    Jak więc zaczynałem? mówiąc wprost - komercyjnego doświadczenia do tej
    pory za wiele nie miałem, ale potrafie to to i tamto, co wiem ze w tej
    pracy jest potrzebne i byłem w stanie od razu zaprezentować.

    btw, czemu szukasz ogłoszeń z kategorią C skoro jak sam napisales masz
    tylko B ??