PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP") › Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
  • Data: 2009-06-18 15:12:32
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-06-18, Papa Smerf <P...@z...zalasami.trala.la> wrote:

    [...]

    > nie rozśmieszaj teoretyku!:O)
    > po pierwsze stypendia naukowe nie wynoszą Xset złotych, bo z budrzetu idzie

    To teraz wiesz lepiej ode mnie ile dostawałem?

    http://www.studiujwkatowicach.pl/index.php/stypendia
    /10-stypendia/43-politechnika-lska.html

    " Po pierwszym roku studiów można otrzymać stypendium za wyniki w nauce. Wysokość
    tego stypendium zależy od średniej ważonej otrzymanych ocen. W zeszłym roku najwyższe

    stypendium wynosiło 450 zł (średnia 4,91-5,00), a najniższe 125 zł
    (średnia 4,00-4,10)."

    Szczekaj.

    > na to stała kwota, zdaje sie Xzłotych na wydział, wiec pewnie na jakimś
    > małym wydziale gdzie na dodatek jest mało stypendystów to pewnie i za
    > średnią 4.0 można spoko dostać i 1000zł, ale na dużych wydziałach, gdzie na
    > dodatek jest masa stypendystów (bo wszyscy się starają dla stypendium) to
    > nawet za średnią 5.0 stufki nie dostaniesz!:O(
    > takie realia o kturych ty nawet nie masz pojęcia

    Sam jesteś teoretyk. Na Politechnice Śląskiej wysokość stypendiów zależała
    tylko i wyłącznie od wysokości średniej. Ale żeby to wiedzieć, to musiałbyś
    tam studiować, a nie wyzywać ludzi od teoretyków.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl