PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP") › Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
  • Data: 2009-06-18 16:10:23
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Wojciech Bancer" napisał:
    > To teraz wiesz lepiej ode mnie ile dostawałem?

    wcale nie twierdzę że nie dostawałeś, bo wiem że na niekturych uczelniach i
    wydziałach dostawano 1000zł za srednia 4.0 a na innej 100zł za średnią 5.0,
    a podobno są uczelnie gdzie i po złotufce dają:O)

    > http://www.studiujwkatowicach.pl/index.php/stypendia
    /10-stypendia/43-politechnika-lska.html

    ale ty mi nie podawaj oficyjalnej propagandy uczelni, na wszystkich tak
    piszą zeby jeleni przyciągnąć, bo dostają kasę z budrzetu od łebka:O)

    > Sam jesteś teoretyk. Na Politechnice Śląskiej wysokość stypendiów zależała
    > tylko i wyłącznie od wysokości średniej. Ale żeby to wiedzieć, to
    > musiałbyś
    > tam studiować, a nie wyzywać ludzi od teoretyków.

    na śląskiej nie byłem faktycznie:O)
    ale nie wciskaj ludziom kiuf że kasa na stypendia bierze sie z kapelusza bez
    dna!:O)
    nie wiesz, wiec ci trochę wytłumaczę:
    każda uczelnia dostaje stałą sumę na wydział, niezależnie ile tam mają
    studentów i ilu z nich sie na stypendium kwalifikuje, tak wiec jak gdzieś tą
    sumę trzeba podzielić przez masę stypendystów to wychodzą grosze,
    a wracajac do tych twoich maksymalnych 500zł to przecież zamiast zakuwać
    dniami i nocami na wysoką średnią to bardziej ci się opłaca usiaść w
    biedronce na kasie i masz 2 razy tyle jak w mordę strzelił:O)