PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie umowy z winy pracodawcy? › Re: Wypowiedzenie umowy z winy pracodawcy?
    From: "Grzesiek" <W...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy z winy pracodawcy?
    Date: Fri, 22 Sep 2006 17:37:02 +0200

    > Dostajesz wypowiedzenie zmieniające na piśmie i to się liczy (to co w nim
    > napisane). Nie przyjmujesz- tak samo na piśmie informujesz pracodawcę i
    > finito. Przyjmujesz - nie robisz nic i uznaje się że przyjąłeś zmianę
    > warunków i się na nią zgadzasz.

    OK. to oczywiste

    > Nie ma etapów pośrednich. Przcież nie "odwoła" tego co napisał ani nie
    > daje czterech wersji wypowiedzenia zawierających różne warunki....

    W pytaniu swoim właśnie założyłem etap pośredni, negocjacje.
    Bo tak to się u nas raczej odbywa.
    Pracodawca (kadrowa) przynosi aneks ze zmianami,
    pyta czy mi odpowiadają zapisane na papierze warunki.

    Jak mi nie odpowiadają, rozmowę uzna za nie byłą. Nic nie będę musiał
    podpisywać - (zresztą dokument pierwszy podpisuje pracownik :(
    a dopiero potem pracodawca) i nie będę miał papieru
    który pozwoliłbymi wyrwać się z sideł.

    SĘK W TYM, że JA CHCĘ i czekam by dostać od nich na piśmie
    oficjalną propozycję, którą oficjalnie odrzucę i złożę wypowiedzenie
    z winy pracodawcy - a tym samym nie będą zmuszony do płacenia kasy
    zastrzeżonej w lojalce.

    ech.. w kopałem się