PracaGrupypl.praca.dyskusje"Wykonywanie innych zleconych czynnosci..." › Re: "Wykonywanie innych zleconych czynnosci..."
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "Wykonywanie innych zleconych czynnosci..."
    Date: Tue, 24 Aug 2004 12:21:50 +0200

    WolfShadow; <cgct52$79u$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > Witam.
    > Probuja wcisnac mi w zakresie obowiazkow punkt p.t.
    > "Wykonywanie innych czynnosci nie ujetych w zakresie a koniecznych do
    > prawidlowego funkcjonowania firmy".
    > Nie podoba mi sie to poniewaz KP i tak przewiduje takie sytuacje a taki
    > zapis w zakresie obowiazkow moze zastapic wszystkie poprzedzajace go
    > punkty. Moze to prowadzic do naduzyc ze strony mojego pracodawcy poprzez
    > zlecanie duzych ilosci zadan nalezacych do kompetencji innych osob lub
    > po prostu do zgnebienia mojej osoby w swietle prawa. Na razie moje
> [...]

    Pójśc do firmy z ISO? Kiedyś na grupie wypowiadał się pracownik takiej
    firmy - stwierdził [w skrócie] że wiele się nie zmieniło, trochę więcej
    papierkologii, ale za to nie musi robić nic poza przypisanym zakresem
    zadań, bo norma tego zakazuje. ;)

    A tak na poważnie - zgadzam się - zgadzam się o tyle, że gdyby
    pracodawca chciał zmienić literalnie przypisany zakres zadań, to
    musiałby zrobić to oficjalnie - przy w/w zapisie może to zrobić ustnie i
    odmowę uznać za przesłankę do zwolnienia dyscyplinarnego. Ale nie dajmy
    się zwariować. ;)

    Flyer
    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101